torsdag den 30. april 2015

Årstidstræ

Så er det vist på tide med noget nyt her på bloggen! Har lidt travlt for tiden med arbejde og undervisning, og så har vi jo overtaget vores dejlige gård. Så tiden bliver delt mellem Charlottenlund og Djursland! Og så skal jeg starte med at undervise gennem AOF Randers/Djursland til efteråret, det glæder jeg mig rigtig meget til!!

Dette årstidtræ er det sidste, som jeg har designet og lavet mønster på. Synes at det var sjovt at lave, men jeg elsker jo også at applikere .

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hej Anne
    Jeg er vild med dit årstidstræ, hvor kan jeg købe mønsteret eller endnu bedre et kit
    Håber du kan hjælpe, på forhånd tak
    Hilsen Kirsten Berggreen
    kirsten@berggreen.dk

    SvarSlet
  3. Hej Anne
    Jeg er meget interesseret i mønsteret til Årstidstræet. Hvor kan jeg købe mønsteret og gerne som kit..Det ville lige være et stykke jeg kunne sy til min mand.
    Kan du hælpe mig
    Bedste hilsener
    Inga Paludan Carlsen
    Ingapaca@gmail.com

    SvarSlet